Cât costă înființarea unei brutării și ce avize și documente sunt necesare pentru intrarea în legalitate

0

Dacă vrei să îți deschizi o brutărie trebuie să te gândești în primă fază cât de mare vrei să fie afacerea ta. Cât costă înființarea unei brutării și ce avize și documente sunt necesare pentru intrarea în legalitate?

Cât costă înființarea unei brutării și ce avize și documente sunt necesare pentru intrarea în legalitate

În funcție de ce îți dorești, o brutărie mare sau o mini-brutărie, costurile pot să fie diferite. Putem vorbi de sume de 50.000 de euro, dar și de sume care ajung la 450.000 de euro, exemplu fiind o antreprenoare care și-a construit propria brutărie din fonduri europene.

Totodată, pentru a face rost de bani, poți accesa la rândul tău fonduri europene, sau programul startup-nation, unde vei avea făcut și un plan de business.

Refritor la documente, în primă fază va trebui să ții cont de cât costă echipamentul pentru producție, precum și ce taxe și salarii trebuie să plătiți personalului. Colectarea și primirea unui pachet de documente aici oferă toate oportunitățile pentru implementarea cu succes a tuturor planurilor. Principalul lucru este să respectăm cerințele și standardele stabilite.

Cât costă înființarea unei brutării și ce avize și documente sunt necesare pentru intrarea în legalitate

De asemenea, primul lucru pentru a începe implementarea planurilor este legalizarea unui contribuabil în statutul de antreprenor sau proprietar al unei companii. De regulă, statutul LLC este utilizat atunci când o afacere este deschisă pe acțiuni cu un partener. În acest caz, numărul fondatorilor cu statut juridic egal poate fi absolut orice.

Dar dacă în afaceri ești obișnuit să te bazezi doar pe tine, nu pierde timpul. Este suficient să deschizi un IP și să obții toate avantajele sale – un sistem simplificat de impozitare, cantități minime de calcule contabile și ușurință de înregistrare.

Tipul de activitate ales de antreprenor contează și în timpul înregistrării. Dacă intenționați să coaceți pâinea pentru livrări în vrac, accentul principal va fi producția. Doriți să vă vindeți propriile produse la vânzare cu amănuntul? Va trebui să adăugăm mai mult comerț. Merită luat în considerare faptul că principalul lucru în proiectarea pachetului de documente va fi colectarea autorizațiilor sanitare.

documente sanitare și epidemiologice (concluzii) de două tipuri – direct pe produse, precum și pe instalațiile de producție;

certificat de conformitate pentru produse – va trebui să contactați FA pentru reglementarea tehnică pentru aceasta;

permiterea rezolvării organismelor de supraveghere a mediului;

încheierea inspecției de incendiu privind conformitatea tuturor spațiilor și echipamentelor folosite cu cerințele de siguranță stabilite.