Cât te costă o decizie pripită

0

Întrebarea pe care tocmai aţi citit-o mai sus nu e un exerciţiu de imaginaţie. „Chilipirul“ de care vorbim poartă numele Fidelio, iar răspunsul pe care l-a dat omul de afaceri sucevean Costel Chelaru la această întrebare a fost „da“ hotărât.

În august 2009, Chelaru, care deţine reţeaua regională de distribuţie Adicost, a preluat de la un om de afaceri din Botoșani, Daniel Mihăilă, cele zece magazine Fidelio răspândite în nordul Moldovei – la începutul lui 2009 reţeaua număra 14 magazine, dar patru se închiseseră între timp –, într‑o tranzacţie în care nu a dat nici un ban. Singurul lucru pe care Mihăilă i l‑a cerut lui Chelaru a fost să preia datoriile Fidelio, cifrate atunci la 6,5 milioane de euro.

Citeşte pe larg în ediţia de săptămâna aceasta a MONEY EXPRESS