Ce ascunde AdMarket 2008?

Timp de o saptamana, rezultatele studiului AdMarket 2008 au fost tinute sub tacere, comunicatul emis de UAPR acoperind doar cateva directii generaliste care au reiesit din prelucarea datelor. Board-ul UAPR a decis totusi sa organizeze o conferinta de presa pentru o informare egala a mass-media. Interesul jurnalistilor pentru subiect a nascut disensiuni, avand in vedere ca prezentarea a fost practic o trecere in revista sumara a unor topuri ale agentiilor, stabilite pe diverse criterii si a unor tendinte expuse sumar. Studiul a fost comandat de UAPR pentru a patra oara, a costat 14.800 de euro si a fost realizat de echipa D&D Research.De ce nu spunem?Rezervele organizatorilor privind dezvaluirea completa a concluziilor vizeaza faptul ca rezultatele sunt neponderate, ca studiul nu este acceptat de industrie in totalitate, vizand numai agentiile membre UAPR, de faptul ca membrii asociatiei au platit studiul si doresc sa ramana un instrument disponibil exclusiv lor.

Citeste mai mult

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed