Ce va anunţa Apple diseară. iPhone 4G, iTunes se mută în nor şi ofensiva Apple TV

Mulţumită poveştii prototipului pierdut ştim în mare cam la ce să ne aşteptăm. Iar dacă noul iPhone pe care îl vom vedea diseară în mâinile lui Steve Jobs nu va fi similar celui pe care au pus mâna cei de la Gizmodo în aprilie, vom şti clar că e ceva putred în Cupertino.

Din câte se pare, portretul robot al noii generaţii de iPhone cuprinde următoarele semnalmente:  o a doua cameră în faţă, înregistrare video HD, LED flash, şi un nou design, mai solid. iPhone 4G va veni cu sistemul de operare iPhone OS 4.0 şi multiplele sale noi funcţionalităţi printre care se numără multitaskingul, crearea unor  foldere şi o serie de funcţionalităţi dedicate companiilor. Luând în considerare noua cameră din faţă, Apple ar putea introduce un nou software de video chat.

În ce priveşte data lansării, cei de la Mashable au motive să creadă că noul iPhone va intra în magazinele americane în decurs de trei săptămâni de la lansare , începând cu 25 iunie.

Cu toate acestea marile surprize ale conferinţei anuale a Apple ar putea veni din alte părţi, deschizând noi direcţii strategice pentru companie.

 iTunes.com. De ce iTunes ar trebui să se mute în nor

La începutul acestei săptămâni Apple a închis serviciul de music streaming Lala, pe care îl cumpărase la sfârşitul anului trecut. Acest lucru a reprezentat pentru piaţă un indicator sigur că în cursul acestei săptămâni ar urma să fie lansată o versiune cloud-based  a iTunes.

Dezbaterile referitoare la un serviciu online iTunes s-au întins pe parcursul a câtorva luni, iar în condiţiile  în care Android OS le oferă deja utilizatorilor posibilitatea de a-şi asculta întreaga colecţie de muzică de pe desktop prin streaming , conferinţa din această seară ar fi momentul potrivit pentru lansarea noilor iniţiative cloud ale Apple.

Apple TV. Acum ori niciodată.

Normal
0

false
false
false

MicrosoftInternetExplorer4


/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Table Normal”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:”Times New Roman”;
mso-ansi-language:#0400;
mso-fareast-language:#0400;
mso-bidi-language:#0400;}

Lansat cu 3 ani în urmă, Apple TV nu a fost niciodată unul dintre produsele strategice ale companiei din Cupertino.

Ecuaţia se schimbă însă în condiţiile în care televizorul conectat la internet devine platformă, Apple având acum şansa de a aduce şi App Store pe ecranul acestora. Cu acces la milioane de aplicaţii, printre care şi jocuri,  televiziunea devine astfel în sfârşit un mediu care implică utilizatorul.  Succesul fulminant al iPad a dovedit că un ecran, odată conectat la o colecţie imensă de conţinut şi aplicaţii prin intermediul iTunes şi App Store, devine un centru de entertainment puternic.

Un alt motiv pentru care este de aşteptat ca Apple să acţioneze în această direcţie este că Google a speculat deja această oportunitate, odată cu lansarea Google TV.  Televizoarele vor putea beneficia astfel de ecosistemul de aplicaţii deja construit de Google pentru telefoanele mobile. Singurul atu pe care Apple îl mai are încă în mânecă este integrarea cu biblioteca de conţinut multimedia al iTunes şi amploarea propriului ecosistem de aplicaţii. Iată de ce ne putem aştepta ca Jobs să anunţe diseară un lifting al bătrânului Apple TV.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed