Cele sapte zile de publicitate ADfel au ajuns la final

A treia editie ADfel, singurul festival de publicitate neconventionala din Romania, organizat de IQads si 24-FUN, si-a inchis portile duminica seara, dupa sapte zile in care terasa La Motoare a fost scena pe care au defilat executii neconventionale indraznete. 28 de branduri au demonstrat ca publicitatea poate fi si non-intrusiva, surprinzand publicul aflat pe terasa prin implementari ingenioase ale mesajelor comunicate deja pe canalele conventionale.Fie ca a fost vorba de jocurile prin SMS pentru Fanta ca “Ce incape intr-un borcan”, “Portocalul”, “Rebus” sau “Battle Ships” care au animat atmosfera si au incitat publicul sa gaseasca rezolvarea, bataia cu perne desfasurata sub deviza “Te manifesti in voie si nimeni nu se supara”, care sustine noua platforma Coca-Cola Zero, subliniind dublul beneficiu oferit de aceasta bautura sau despre experimentele “MythBusters” ale Discovery Channel care au urmarit sa demonstreze ca “Romanul s-a nascut poet” sau ca in Romania “merg caini cu covrigi in coada”, publicul din terasa a fost receptiv la dialogul initiat de brandurile prezente in festival.”Oamenii au reactionat foarte bine la mesajele neconventionale implementate in spatiul terasei, au intrat in jocul propus de branduri si au avut parte de o altfel de experienta cu acestea.

Citeste mai mult

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed