Colecţionarii şi comercianţii au cheltuit anul acesta 22 de miliarde de dolari pentru NFT-uri

Un raport întocmit de DappRadar arată că scena NFT – activ digital unic, care nu poate fi replicat, cunoscut sub numele de jeton nefungibil (non-fungible token) – a luat amploare la începutul anului, odată cu vânzarea „Everydays: The First 5,000 Days”, semnată Beeple, pentru 69 de milioane de dolari.

Casele de licitaţii au început să organizeze mai multe vânzări centrate pe astfel de lucrări, iar NFT a intrat în mainstream.

Potrivit DappRadar, în prima jumătate a anului 2021, au fost înregistrate vânzări de NFT în valoare de 4 miliarde de dolari, iar în a doua parte a anului, suma înregistrată a crescut remarcabil la 18 miliarde de dolari.

„Hollywood-ul, celebrităţile din sport şi marile branduri au dat lovitura în spaţiu, oferind NFT-uri cu un nou nivel de exclusivitate”, a remarcat DappRadar. 

Experţii recomandă precauţie, totuşi. „Este o chestiune de ani înainte ca orice piaţă crypto, să nu mai vorbim despre NFT, va ajunge să semene cu ceea ce pieţele convenţionale numesc stabil”, a spus George Monaghan, analist la firma de cercetare GlobalData. „Nu aş arunca încă banii economisiţi pe vreun NFT”.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed