Consumatorii aleg MacDonald’s in defavoarea Starbucks

In urma unui sondaj realizat de Pew Research Center in luna octombrie a anului trecut, si preluat de Adweek, se arata ca 43% dintre cei chestionati prefera sa mearga la MacDonald’s, in timp ce doar 35% aleg Starbucks. Rezultatele sunt insa diferite in functie de de varsta, sex, rasa si etnie sau regiune. Starbucks a batut MacDonald’s cu 49% la 36% atunci cand vine vorba de personele cu varste cuprinse intre 18 si 29 de ani, in timp ce MacDonald’s a iesit castigator in categoria persoanelor cu varste cuprinse intre 30 si 49 de ani (45% la 37% ), 50 si 64 de ani (43% la 33%), dar si la cele care au peste 65 de ani (48% la 18%). In ceea ce priveste sexul, MacDonald’s castiga detasat in fata Starbucks (46% la 30%) atunci cand vine vorba de barbati, in timp ce atunci cand vine vorba de femei se afla doar cu un procent in fata competitorului (41% la 40%). Referitor la rasa si etnie, MacDonald’s surclaseaza Starbucks atat in categoria respondentilor albi (43% la 35%), cat si in a celor de culoare (56% la 27%).

Citeste mai mult

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed