Criza şi ploile au afectat afacerile spălătoriilor auto

Spălătoria auto nu mai este, momentan, un business profitabil, pentru că vânzările de maşini au scăzut, sute de firme care dispuneau de flotă auto au dat faliment, iar ploile nu mai contenesc. Mai mult, românii care au o maşină, nu o mai folosesc zilnic. Drept urmare, pe la spălătorie nu trec mai des de cel mult o dată pe lună.

Razvan Dimitriu, director la Car Wash Services, spune că în primele şase luni din 2010 cifra de afaceri a scăzut cu 50%. El dă vina mai mult pe vremea ploioasă, decât pe criza de pe piaţa auto, şi spune că există zile ploioase în care nicio maşină nu vine la spălătorie.

Totuşi, recunoaşte că reuşeşte să compenseze cu alte servicii. „Mai polişăm o maşină, mai curăţam tapiţeria, ba chiar am prestat şi servicii de vulcanizare. Trebuie să ne adaptăm, dacă nu vrem să închidem prăvălia”, conchide Răzvan. Directorul Car Wash susţine că înainte de criză avea un flux chiar şi de 100 de maşini pe zi la spălătorie. Citeşte mai mult pe www.adevarul.ro

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed