Cum a resuscitat „visul american” „autenticul românesc”. Povestea batonului de ciocolată care a bătut la vânzări Bounty, Twix sau Mars

Unul dintre motivele care explică acest lucru este şi campania controversată lansată de producătorii Rom. Astfel, ideea „Visului american” aplicată unui produs consumat de generaţii întregi a avut ca efect resuscitarea interesului pentru „autenticul românesc”.

 

„Campania Noul Rom a avut ca obiectiv principal recrutarea targetului tânăr şi creşterea preferinţei pentru brand în rândul tinerilor. Cu un buget modest (200.000-250.000 de euro a fost costul total al campaniei – n.red.), Rom a reuşit să-şi crească substanţial indicatorii de brand. Conform unui research cantitativ derulat post campanie, Rom a devenit brandul de batoane de ciocolată favorit al românilor, acest indicator înregistrând o creştere de 79% datorită campaniei. Pentru targetul tânăr, Rom şi-a dublat acest indicator”, spune Mihuţ Crăciun, general manager al Kandia Dulce, compania care deţine brandul Rom.

 

Reprezentanţii companiei nu au furnizat date legate de valoarea vânzărilor batonului Rom, dar, potrivit estimărilor ZF, acestea se ridică la câteva milioane de euro.

Citeste materialul complet pe Ziarul Financiar.ro

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed