Dacia a avut la nouă luni cea mai rapidă creştere a înmatriculărilor de autoturisme din Franţa

Cota de piaţă a mărcii a crescut în acest interval la 4,9%, de la 2,4% în aceeaşi perioadă a anului trecut, potrivit datelor Comitetului Constructorilor Francezi de Automobile (CCFA).

Dacia a fost devansată la vânzări de Renault (367.960 unităţi, cotă de piaţă 22,2%), Peugeot (296.400 unităţi, cotă de piaţă 17,9%), Citroen (244.327 unităţi, cotă de piaţă de 14,7%), Volkswagen (107.604 unităţi, cotă de piaţă de 6,5%) şi Ford (87.760 unităţi, cotă de 5,3%).

Marca românească a înregistrat cel mai mare avans al înmatriculărilor de autoturismne şi în septembrie, de 31,7%, la aproape 5.000 de unităţi. Piaţa a coborât cu 8,1%, la 170.000 de unităţi. Cota de piaţă a Dacia a crescut la 2,9%, de la 2% în septembrie anul trecut.

Vânzările Dacia din luna septembrie au fost devansate de Renault (39.170 unităţi, cotă de piaţă de 23%), Peugeot (30.919 unităţi, 18,2%), Citroen (23.655 unităţi, 13,9%), Volkswagen (11.110 unităţi, 6,5%), Ford (8.458 unităţi, 5%), Opel (7.666 unităţi, 4,5%) şi Toyota/Lexus (5.408 unităţi, 3,2%).

Incluzând şi autovehiculele comerciale uşoare, înmatriculările Dacia au crescut de peste două ori în primele nouă luni, cel mai rapid avans în topul mărcilor, la 85.567 unităţi, iar cota de piaţă s-a dublat la 4,4%, de la 2,2% în primele nouă luni ale anului anterior. Piaţa auto franceză a urcat cu 2,5%, la 1,96 milioane de unităţi.

Lider în topul vânzărilor de autovehicule a fost în acest interval Renault (467.169 unităţi, cotă de piaţă de 23,8%), în timp ce marca românească a ocupat poziţia a şasea. Înaintea Dacia s-au situat şi Peugeot (348.394 unităţi, cotă de piaţă de 17,7%), Citroen (296.734 unităţi, cotă de piaţă de 15,1%), Volkswagen (117.000 unităţi, 6,0%) şi Ford (103.432 unităţi, 5,3%).

În septembrie, înmatriculările Dacia, inclusiv autovehicule comerciale uşoare, au crescut cu 25,7%, la 5.290 de unităţi, în timp ce piaţa a coborât cu 3,9%, la 206.890 de unităţi. Doar Audi a avut o evoluţie mai bună decât Dacia în septembrie, cu o creştere de 36%.

Cota mărcii româneşti pe piaţa autovehiculelor a ajuns la 2,6%, de la 2% în aceeaşi lună a anului trecut.

Vânzări mai mari ca Dacia au avut în septembrie Renault (52.434 unităţi, cotă de piaţă de 25,3%), Peugeot (36.922 unităţi, 17,8%), Citroen (29.684, 14,3%), Volkswagen (12.289 unităţi, 5,9%), Ford (10.214 unităţi, 4,9%), Opel (8.447 unităţi, 4,1%) şi Toyota/Lexus (5.824 unităţi, 2,8%).

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed