Cea mai recentă plecare se adaugă la o provocare din ce în ce mai mare pentru noul CEO al Twitter, Linda Yaccarino, chiar înainte de a intra în acest rol.
Joi, Ella Irwin a declarat pentru Reuters că a demisionat din funcţia de vicepreşedinte al produsului pentru încredere şi siguranţă la compania de social media, unde a supravegheat eforturile de moderare a conţinutului şi a răspuns adesea utilizatorilor cu întrebări despre conturile suspendate.
Brown a lucrat la eforturile de a preveni apariţia reclamelor lângă conţinut neadecvat.
Platformer şi Wall Street Journal au raportat anterior despre plecarea lui Brown.
De când CEO-ul Tesla, Elon Musk, a achiziţionat Twitter în octombrie, platforma s-a străduit să reţină agenţii de publicitate, care au fost precauţi cu privire la plasarea reclamelor după ce compania a concediat mii de angajaţi.
Angajarea de către Musk a lui Yaccarino, care a fost director pentru reclame la NBCUniversal, parte a grupului Comcast, a semnalat că vânzările de reclame au rămas o prioritate pentru Twitter, chiar dacă lucrează pentru a creşte veniturile din abonamente.
Twitter şi Brown nu au răspuns imediat solicitărilor de comentarii ale Reuters.