eMAG.ro şi-a schimbat site-ul

Noua identitate este reprezentată  de logo-ul în albastru şi roşu, redesenat în linii mai simple şi care va juca un rol central în comunicarea brandului mai ales prin faptul că nu va fi un logo fix.

În afara logo-ului corporate,pe site şi în comunicarea de marketing, logo-ul eMAG va apărea într-un număr practic nelimitat de variante, fiecare dintre ele fiind adaptată unei situaţii anume, unui client, unui eveniment deosebit sau chiar unei perioade ale zilei.

Logo-ul eMAG este gândit să comunice şi să suprindă prin forma sa care va îngloba mereu un obiect roşu: un măr, o jucărie, o floare, o ceaşcă roşie de cafea dar şi multe alte motive simple de bucurie pentru oricine vor însoţi în permanenţă clienţii eMAG pe site şi nu numai.

Noul site eMAG a fost conceput în jurul ideii că oricine să găsească cât mai simplu ceea ce îşi doreşte. Structura site-ului este minimalistă, mult mai curată şi aerisită şi lasă produsele să fie vizibile în fotografii de calitate şi dimensiuni generoase. Pentru publicarea opiniilor clienţilor despre produse a fost alocat un spaţiu mai larg pentru că transparenţa în privinţă acestora este crucială în decizia corectă de cumpărare.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed