Emilian Arsenoaiei: Tempo trebuie sa redevina The Shit in advertisingul romanesc

Interviu cu Emilian Arsenoaiei si Adrian Preda, co-directori de creatie si parteneri Tempo AdvertisingArsenoaiei si Predu s-au mutat la Tempo, convinsi ca in agentia lui Dragos Grigoriu vor avea mai multa libertate sa faca treaba, si, pentru a-i convinge, Grigoriu i-a facut chiar parteneri la agentia sa. Despre evenimentele din Leo Burnett nu au vrut sa spuna foarte multe, concentrandu-se pe actiunile creative viitoare.IQads: Ce s-a intamplat, de fapt, la Leo?Emilian Arsenoaiei : Chiar nu comentam chestia asta. A fost o decizie de business, au luat-o, speram c-o sa si-o asume all the way, asa cum am facut si noi. IQads: Cum ati ajuns la Tempo, atat de repede ? Adrian Preda : Toata lumea crede ca venirea la Tempo e din cauza Orange.

Citeste mai mult

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed