Honda CB1100F – mai mult decât un design retro

0

CB1100F nu este doar un model cu design retro ci o motocicletă din anii ’80 adaptată pentru normele actuale. Nu că asta af fi neapărat un lucru rău. Probabil daca nu ar fi fost normele Euro 3, în locul sistemului de injecţie motorul ar fi primit … si nici despre asta nu se poate spune că ar fi ceva rău.

 

Motorul este răcit cu aer şi dotat cu un radiator de ulei de tip clasic, iar cutia de viteze are 5 trepte. Puterea maximă este de 90 CP şi se atinge la numai 7.500 rpm.

 

Un alt element ultra-retro este dimetrul de 18′ al roţilor, iar una dintre puţinele concesii acordate secolului 21 este sistemul de frânare cu ABS.

 

Honda recomandă CB1100F ca pe o motocicletă care e sportvă fără a fi  o motocicletă sport şi turistica fără a fi un touring. Privind pe specificaţii nu putem să nu le dăm dreptate: CB1100F clar nu intră în liga supersportivelor din punctul de vedere al motorului dar cu 90 de CP nici nu poţi spune că ar fi lipsit de vlagă. Şi chiar dacă nu este echipar cu un carenaj aerodinamic, poziţia relaxată, suspensiile şi dimensiunile îi permit să fie folosit ca un touring clasic.