Importanta locatiei unei cladiri de birouri. Zone premium cu cladiri noi de birouri

Este un fapt acceptat ca munca de birou este, in mare parte, o munca cerebrala si dificila, si o mare parte din natura ei este monotona si repetitiva. Mai mult, functionarul trebuie sa petreaca o mare parte din zi la birou pentru a face o astfel de munca. Astfel, este clar ca asigurarea unui spatiu de lucru adecvat este necesara pentru indeplinirea eficienta a muncii. In caz contrar, eficienta angajatilor va scadea si afacerea va intra in colaps. Un aranjament sistematic de birou va oferi, in mod natural, eficienta maxima, la un cost bun. Prin urmare, conducerea companiei are responsabilitatea de a oferi personalului dotari adecvate de birou, astfel incat sa obtina rezultate maxime.

Selectarea locatiei biroului – Puncte de luat in considerare

 

Amplasarea si dispunerea adecvata a biroului are o importanta de baza in management. Directorul de birou trebuie sa joace un rol major in determinarea aranjamentelor. Urmatoarele puncte trebuie luate in considerare in selectarea locatiei si a dispunerii biroului.

 

  1. 1. Locatia cladirii de birouri.
  2. 2. Asigurarea unui spatiu de birouri adecvat.
  3. 3. Marimea si forma biroului.
  4. 4. Iluminarea.
  5. 5. Dispunerea biroului.
  6. 6. Ventilatia.
  7. 7. Facilitatile de birou.
  8. 8. Birou deschis sau birou privat.
  9. 9. Personalul si comoditatea clientilor.
  10. 10. Conditiile fizice ale biroului.
  11. 11. Costul spatiului de cazare.
  12. 12. Salubrizarea.
  13. 13. Zgomotul.
  14. 14. Sanatatea.
  15. 15. Securitatea.

 

Orasele mari au cele mai bune caldiri pentru birouri, un asemenea oras este Sibiul. In acest oras sunt multe spatii comerciale Sibiu. O cladire de birouri în Sibiu este Magnolia Office Building. De fapt, acest complex comercial are 3 cladiri cu spatii birouri Sibiu cu 5 etaje, spatii comerciale la parter si spatii birouri la etajele 1-5. Suprafata utila totala a unei cladiri este de 2300 mp, deci totalul pentru cele 3 cladiri este de 6900 mp utili de spatii comerciale si spatii office sibiu care sunt disponibile spre vanzare sau inchiriere.

Atunci cand achizitionati un spatiu de birou trebuie sa luati in considerare cerintele actuale si viitoare ale biroului in timp ce selectati o cladire pentru birou. Daca este selectata o locatie necorespunzatoare, exista un mare inconvenient cauzat personalului biroului si clientilor. O locatie inadecvata duce la pierderea timpului si a efortului prin reducerea eficientei muncii. Intr-adevar, veti gasi o multime de spatii birouri Sibiu la preturi atractive, nu numai de cumparat, ci si de inchiriat. Insa, este mai recomandat sa va orientati catre spatii birouri de vanzare in Sibiu. Pe site-ul eurosibimobiliare.ro veti gasi o multime de anunturi de vanzari spatii birouri Sibiu

 

Problema selectarii locatiei biroului este ridicata in urmatoarele circumstante:

 

  1. 1. In momentul inceperii afacerii.
  2. 2. Schimbarea locatiei biroului din cauza volumului crescut de munca.
  3. 3. La momentul extinderii afacerii.
  4. 4. Contractul de inchiriere a unei cladiri de birouri a expirat.
  5. 5. Trecerea afacerii dintr-un sediu in altul sau dintr-un oras in altul.

 

Urmatorii factori trebuie luati in considerare in timp ce selectati locatia pentru o cladire de birouri:

 

  1. 1. Imprejurimi: Cladirea de birouri trebuie sa fie amplasata intr-un loc linistit. Imprejurimile cladirilor de birouri trebuie sa fie ferite de zgomot, congestie, praf, fum si miros neplacut. Motivul este ca acestia sunt cativa factori responsabili pentru reducerea eficientei in munca a angajatilor din birou.

 

 

  1. 2. Apropierea de activitati conexe: este recomandabil sa localizati biroul foarte aproape de alte birouri din aceeasi linie de afaceri pentru a obtine beneficiile localizarii. De exemplu, biroul companiilor de finante nebancare este, in general, situat aproape de banci, showroom-uri si dealeri de bunuri. Avantajul cladirilor din Magnolia Office Building este ca se afla in apropierea zonei Industriale Vest a Sibiului, unde lucreaza mii de angajati. O astfel de locatie ajuta organizatia sa tina legatura cu tendintele pietei monetare si sa ofere servicii mai bune clientilor.

 

  1. 3. Apropiere de serviciul de transport: Serviciul de transport este necesar atat pentru confortul personalului, cat si pentru clienti. In plus, buna functionare a afacerii este asigurata prin primirea la timp a materiilor prime adecvate si expedierea bunurilor finite. Apropierea complexului Magnolia Residence de autostrada A1 si de aeroportul international Sibiu reprezinta un avantaj special.

 

  1. 4. Disponibilitatea angajatilor: Un birou ar trebui sa fie amplasat foarte aproape de locul de rezidenta al angajatilor. Motivul este ca cifra de afaceri a fortei de munca a crescut datorita unor complexe precum Magnolia Residence unde exista si blocuri de locuinte, accesibile ca pret pentru angajatii ce vor lucra in cladirile de birou amintite. 

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed