Influencerii din România fac bani frumoși din postările pe Instagram. Onorariile încep de la 60 euro

Piața de publicitate online (digital advertising) din Bulgaria este estimată la 89 milioane euro în 2021, iar piața din România are o valoare de 377 milioane euro, dar un ritm de creștere similar (13%).

 

 

Războiul vaccinurilor. Australia caută aliați în disputa cu UE privind exportul de vaccinuri

 

 

Studiul a analizat 9.216 conturi Instagram ale influencerilor din România și 6.682 conturi din Bulgaria, iar cei doi indicatori urmăriți au fost onorariile influencerilor activi în aceste două piețe, dar și EMV (Valoarea Media Obținută) – standard acceptat în industria de publicitate pentru măsurarea campaniilor de marketing cu influenceri.

 

 

Pompierii au greșit adresa spitalului în flăcări. Au confundat Psihiatria cu Pediatria

 

 

Deși sunt diferențe semnificative de volum al pieței de Influencer Marketing, un creator de conținut din Bulgaria câștigă, în medie, între 50 și 1.370 euro pentru o postare (în funcție de mărimea audienței), iar în România onorariile sunt destul de apropiate – încep de la 60 euro și trec de 1.400 euro per postare (pentru influencerii cu audiențe de peste 100.000 followers pe Instagram).

 

Din perspectiva brandurilor, costurile pentru campaniile cu influenceri români sunt sunt ceva mai mari (între 8% și 18%) decât costurile creatorilor de conținut din Bulgaria, pe toate nivelurile de influenceri, diferențele dintre costul mediu per postare crescând odată cu dimensiunea comunității unui influencer, scrie startupcafe.ro.

 

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed