Invitaţii AdBreak #41: câştigători şi membri ai juriului Effie 2011

În cadrul evenimentului, reprezentanţi ai agenţiilor care au câştigat cele mai multe trofee anul acesta şi membri ai juriului vor discuta despre studiile de caz ale campaniilor premiate la Effie 2011.

 

Invitatul rubricii de Inspiraţie este Cristian Lupşa (editor, Decât o Revistă), un jurnalist care nu numai că are o scriitură captivantă, dar predă şi un curs de jurnalism narativ. El va povesti cum îşi găseşte inspiraţia pentru toate lucrurile ieşite din comun pe care le realizează.

 

Va urma panelul Debriefing, în cadrul căruia Adela Dan (senior copywriter, McCann Erickson) va vorbi despre campania premiată cu Grand Effie 2011: Dedeman – “Fă o schimbare în viaţa ta!”. Despre celelalte două campanii ale McCann Erickson premiate în cadrul festivalului, Vodafone – “Nunta” şi “Noul ROM” va vorbi Dinu Panescu (group creative director, McCann Erickson). Ioana Gheorghiţă (senior strategic planner, GMP) va povesti despre campaniile Timişoreana, premiate cu 4 trofee la Effie 2011: “Fotbal adevărat” şi “Values standing the test of time”, al 4-lea trofeu fiind în categoria “Sustained Success”, pentru coerenţă strategică în ultimii 3 ani. Despre campania Efix – “Concert la injectoare” şi despre campania de lansare Mic.ro va vorbi Valentin Suciu (creative director, Odyssey).

 

În cadrul panelului Talk of the month, vor fi discutate campanii ale Graffiti BBDO, Leo Burnett, Papaya şi Publicis Romania premiate la această ediţie a festivalului. Ştefan Chiriţescu (head of planning, Graffiti BBDO) va fi invitat să vorbească despre cele 5 campanii ale Graffiti BBDO care au primit trofee anul acesta, pentru: Dacia, Romtelecom Voce, Romtelecom Clicknet, Salvează Vieţi, British American Tobacco. Victor Stroe (strategic planning director, Leo Burnett) va povesti cum au funcţionat campaniile pentru Always, Lenor Parfumelle şi Groupama Asigurări, iar Adrian Chiuhan (strategic planner, Publicis Romania) va vorbi despre rolul strategiei în cadrul campaniilor “Fructele iubesc Granini” şi Renault – “Hitchhiker”. Despre două branduri premiate la Sustained Success, Savana şi CEC Bank, va vorbi Robert Tiderle (creative director, Papaya), care va oferi şi o opinie despre această ediţie a festivalului în calitate de membru al juriului. Din perspectiva juriului vor mai împărtăşi păreri şi Ştefan Chiriţescu şi Victor Stroe.

 

Ediţia #41 AdBreak va fi moderată de Ana Militaru, redactor-şef IQads.

 

Parteneri media ai evenimentului sunt: Q2M, 24FUN, Academia Caţavencu, MONEY.ro.

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed