KISS the leader

Interviu cu Alexandru Radu, director de marketing KISS FMStiti care e cea mai mare lipsa a lui Kotler? E greu de ghicit, fiindca nu multi au rabdare sa citeasca aceeasi carte de management al marketing-ului, tiparita in „n”-spe versiuni, nu-i asa? Totusi, daca ma intalnesc cu el in toamna asta, o sa cobor putin tonul si o sa-i spun. Asa, murmurat, sa nu ne auda Trout. „Prietene, tot respectul, dar cea mai mare lipsa a viziunii pe care o ai in marketing e ca nu ai trait in Romania”. Pai unde altundeva mai putea sa vada Philip ca poti intra cu un brand intr-o categorie veche de cand lumea (sau ma rog, de cand s-a inventat radioul), in care nu esti nici primul venit, nici al doilea venit, nici al zecelea venit, si ajungi lider in categorie peste noapte? Asa in conditiile in care concurentii tai au aceeasi forta financiara ca si tine sau chiar mai mare si castigi mai ales prin concept cretaiv si abordare de marketing facuta ca la carte? Cum care carte? Chiar a lui Kotler, desigur, fiindca Philip scrie clar cum trebuie sa-ti construiesti produsul plecand de la consumator.

Citeste mai mult

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed