LG a majorat bugetul de marketing cu 150 milioane de dolari

Anul acesta LG împlineşte 50 de ani, iar investiţiile companiei în marketing, design şi pozitionarea de top pe piaţa din Europa vor atinge milioane bune de dolari. „Este un moment potrivit pentru evaluarea succesului obţinut până în prezent şi pentru a determina cum putem continua să creştem” a declarat preşedinte LG Electronics Europa, James Kim.

Pe lângă creşterea bugetului de marketing cu 150 de milioane, vor fi suplimentate şi cele apoape 3 milioane investite deja în design-ul de produs în regiune. LG a înfiinţat în Londra Centrul de Design European, în care vor activa 22 de designeri de mai multe naţionalităţi, principala lor responsabilitate va fi dezvoltarea de produse special pentru piaţa europeană. Se apreciază că noua strategie va asigura o creştere de 10-15% în Europa pentru 2008.

Schimbările se reflectă şi în strategia de resurse umane, compania recrutând angajaţi europeni pentru orice nivel. O schimbare majoră în următorii ani va consta în înlocuirea personalului corean cu europeni, în aproximativ o treime din funcţiile de preşedinte ale filialele din Europa. Compania este alcătuită în prezent din 4 mari divizii: Mobile Communications, Digital Appliance, Digital Display şi Digital Media cu vânzări globale de peste 38.5 miliarde USD în 2006.

LG Electronics este cel mai mare producător de terminale, aparate de aer condiţionat, televizoare cu plasmă, sisteme de stocare optică, DVD playere şi sisteme home theater de pe piaţa mondială.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed