Marketingul agresiv în online aduce cei mai mulţi clienţi companiilor imobiliare

0
„Cea mai eficientă campanie pentru proiectele noastre se desfăşoară online. In Bucureşti, din campania de google AdWords avem, în medie, 500 de persoane pe lună interesate de proiectele noastre din Titan”, spune Asher Lax, Sales& Marketing Manager Adama. De la 1 septembrie, din numărul total de vizitatori, 70 au devenit cumpărători, mai spune Lax.

In luna septembrie, dezvoltatorul imobiliar Adama a finalizat vânzările de locuinţe din proiectul Swiss Cottage. Ansamblul, construit în zona de est a Capitalei, are 102 apartamente, cu preţuri cuprinse între 37.450 de euro (garsoniera) şi 50.100 de euro, un apartament cu două camere cu o suprafaţă construită de 70 de metri pătraţi.

In portofoliul developerului Adama, cunoscut pe piaţă pentru proiectul Titanium, se mai află alte trei ansambluri de locuinţe în cartierul bucureştean Titan (Edenia, EvoCasa Armonia, EvoCasa Optima), cât şi o serie de complexuri rezidenţiale în provincie (Iaşi, Ploieşti, Braşov şi Bacău).

Be Igloo, compania de vânzări a fondului norvegian de investiţii România Invest, are în medie 30-40 de potenţiali cumpărători de apartamente pe lună, care vizitează show-room-urilor şi datorită campaniilor de marketing neconvenţionale. Din aceşti clienţi targetaţi, peste 90% devin cumpărători, spune Nimrod Zvik, Director Marketing Be Igloo. Astfel, de la 1 septembrie, Be Igloo a încheiat 20 de contracte de vânzare cumpărare, potrivit companiei.

Be Igloo, care vinde locuinţe de la începutul anului, are în ofertă apartamente cumpărate încă din 2007 şi 2008 în şapte proiecte bucureştene: German Residenz, Chitila (aflat în portofoliul omului de afaceri Ion Ţiriac), Armonia Titan (construit de Adama), Ten Blocks, Militari (deţinut de Sorin Creţeanu), Platinum Vitan Towers (aflat în proprietatea israelienilor de la Platinum Group), Planorma din Colentina, Blue Towers, din zona Plumbuita (Copper Beach) şi My Dream Residence. Investiţia companiei Romania Invest în rezidenţialul românesc a fost de aproximativ 85 de milioane de euro.

Şi reprezentanţii ansamblului rezidenţial Doamna Ghica au descoperit beneficiile promovării în online. Astfel, în luna octombrie, firma Romfelt Real Estate, developerul proiectului, a lansat primul e-banner online interactiv din România.

“Dacă până acum clienţii puteau să vadă cum arată un apartament complet finisat şi mobilat prin intermediul celor două apartamente-model din complex, în curând, aceştia vor intra în contact cu locatarii complexului, prin intermediul acestui e-banner”, spune Avi Shloush, General Manager Doamna Ghica Plaza.

De la 1 septembrie, în proiectul Doamna Ghica s-au vândut 52 de apartamente. Complexul are în total 616 locuinţe cu una, două, trei şi patru camere. Preţurile pornesc de la 60.000 de euro ( pentru o garsonieră) şi depăşesc 152.000 de euro, în cazul unui aparatment cu patru camere.

Pentru a fi mai aproape de tine, MONEY.ro a eliminat obligativitatea înregistrării pe site pentru comentarii. De acum îţi poţi exprima opiniile pe portalul MONEY.ro mult mai uşor. Comenteaza şi tu!