Masina care ar fi putut revolutiona industria auto

0

Denumit Schlörwagen, vehiculul experimental de la sfârşitul anilor ’40 ar putea astăzi să râdă în hohote la coeficienţii aerodinamici ai maşinilor de serie care se cred eco.

 

Românul Aurel Perşu a pus bazele aerodinamicii în lumea auto în anul 1924 cu primul automobil aerodinamic din istorie. Dar dacă dăm pe repede-înainte până la câteva luni înainte de începerea celui de-al Doilea Război Mondial, vom observa că ideea românului Perşu a fost dusă la extrem prin ceea ce s-a numit Schlörwagen.

 

Creat de inginerul german Karl Schlör, vehiculul experimental a fost prezentat pentru prima dată publicului de la Salonul Auto Internaţional Berlin din 1939 şi a primit rapid porecla de „Oul din Göttingen”.

 

Mai multe detalii şi fotografii pe promotor.ro

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.