Meghan Markle intră în afaceri cu un…gem de casă! Cât va costa un borcan recomandat de ducesa gospodină

Meghan Markle s-a apucat de făcut gem de casă. Printre noile preocupări ale Ducesei de Sussex se numără lansarea și promovarea noului său brand, American Riviera Orchard.

Firmă a cărei prim produs, un gem de căpșuni, a ajuns deja la un număr de influenceri culinari să-l testeze și să-și dea cu părerea. Deocamndată a fost trimis un lot de 50 de borcănașe numerotate manual. Gemul soției Prințului Harry este personalizat ”Montecito”, California, zona unde cuplul locuiește de când s-au mutat în Statele Unite.

Pe lângă compania de producție tv, la care este acționară alături de soțul său, Ducesa de Sussex și-a lansat oficial un nou brand de lifestyle, din gama căruia face parte și lotul de gem de căpșuni. ”Vă mulțumesc pentru coșul delicios! Iubesc absolut acest gem, așa că nu sunt sigură că îl voi împărți cu cineva. Mulțumesc M!“, este recomandarera lui Meghan Markle celor ce le-a ”încuviințat” câte un borcănaș.

Meghan Markle s-a apucat de făcut gem de casă!  Cât va costa un borcan recomandat de ducesa gospodină

Meghan Markle va produce și o serie de emisiuni prin Netflix având ca temă lifesyle-ul modern, care va include și recomandări culinare.  Și domeniul organic al Ducatului Cornwall ce aparține acum Regelui Charles a lansat în urmă cu mai bine de 100 de ani o dulceață de căpșuni care se vinde și în prezent, la circa 6,5 lire borcanul, în Marea Britanie. Influencerii culinari cărora Meghan Markle le cere ajutorul în testarea produsului cred că gemul ducesei va fi cu 10% mai scump decât cel comercializat de domeniile Casei regale britanice.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed