Metro şi-a redus ţinta de creştere a vânzărilor pentru acest an

Vânzările vor avansa cu 0-4% în acest an, a declarat un purtător de cuvânt al Metro. Grupul avea anterior ca obiectiv o majorare de 4%.

 

Acţiunile grupului au pierdut 7,5% din valoare în luna iulie.

 

Mulţi retaileri europeni se confruntă cu dificultăţi, ca urmare a creşterii preţurilor, stagnării salariilor şi măsurilor de austeritate ale guvernelor. În iulie, grupul Carrefour a avertizat în privinţa unei scăderi de 35% a profitului în Franţa.

 

În iunie, o epidemie de E.coli în Germania şi Franţa, despre care autorităţile au afirmat iniţial că ar fi legată de legumele proaspete, a condus la declinul puternic al preţurilor la aceste produse.

 

Analiştii Deutsche Bank consideră că situaţia economică afectează mai puternic rezultatele Metro decât problemele structurale ale grupului.

 

„Problemele structurale la divizia de Cash & Carry sunt abordate, iar perspectivele de profit ale acestor operaţiuni se îmbunătăţesc, în timp ce problemele structurale ale diviziei de electronice Media Markt au afect asupra afacerilor, dar într-un ritm mai lent. În ambele cazuri ne aşteptărm la dovezi mai clare ale consolidării afacerilor, odată cu îmbunătăţirea condiţiilor macroeconomice, începând din a doua jumătate a anului, mai ales în Europa de Est”, potrivit unei note a băncii.

 

Grupul german deţine România lanţurile de magazine Metro Cash & Carry şi Real.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed