Modalităţi prin care hipermarketurile îţi umplu coşul cu mâna ta

Mare atenţie la supermarketuri şi la procedeele lor de atragere a clienților. Deşi câteodată aranjarea mărfurilor pare haotică, toate măsurile sunt luate pentru a se asigura loialitatea cumpărătorilor.

Intrarea

Magazinele se referă la această zonă drept „zona de ralaxare”, pe bună dreptate. Acest loc îndeamnă cumpărătorii la produse ca DVD-uri, cu cantităţi mai mari drept bonus şi produse de vacanţă. Este gândită să te facă să cumperi un bax de suc pentru un grătar.

Departamentul de fructe şi legume

Fructele si legumele nu sunt niciodată ascunse, ci foarte la vedere. Psihologii au determinat că achiziționare de mâncăruri sănătoase întâi vor face cumpărătorii să se simtă mai puţin vinovaţi cu privire la alte alimente mai nesănătoase. Pe de altă parte, aceste alimente au şi o marjă mare de profit, iar cumpărătorii nu sunt foarte ordonaţi atunci când cumpără din aceste categorii.

Foarte multe oferte speciale

Potrivit yahoo.com, magazinele mari pun la dispoziţie foarte multe oferte speciale. Psihologii spun că provoacă entuziasm în rândul clienţilor, aceştia trecând mai uşor peste motive raţionale.

Citește mai departe pe Realitatea.NET

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed