Michel Lamoot este noul director general al Real Hypermarket România

0
Conform unui comunicat al Real Hypermarket România, Michel Lamoot şi-a început cariera în retail în 1979, deţinând mai multe poziţii de conducere în companii din industria internaţională de hipermarket, în state precum Coreea de Sud, Japonia sau Franţa. În 2008, Lamoot s-a alăturat grupului Metro ca director de achiziţii produse nealimentare al real,- Polonia. Acesta a absolvit Universitatea din Grenoble, Franţa, cu specializarea Managementul hotelurilor şi restaurantelor.

„Primul pas pe care îl voi face din noua poziţie este să mă familiarizez cu piaţa locală de retail şi cu mediul de afaceri din România şi totodată să cunosc echipa real,- România cu care voi lucra de acum înainte. Voi contiunua strategia, aceea de a urmări şi satisface nevoile tuturor clienţilor noştri. Atenţia noastră se îndreaptă către asigurarea unei mari varietăţi de produse de calitate la preţuri competitive, către dezvoltarea portofoliului de mărci proprii, către o strategie de expansiune echilibrată şi un set de servicii de calitate oferite de un personal profesionist”, a declarat Michel Lamoot.

Directorul general al real,- Hypermarket România, Tjeerd Jegen, a plecat de la conducerea companiei la sfârşitul lunii iulie, poziţie pe care a ocupat-o timp de doi ani şi jumătate.

Retailerul va deschide la sfârşitul lunii octombrie o nouă unitate real,-, în cadrul centrului comercial AFI Palace Cotroceni din Bucuresti, situat la intersecţia dintre Vasile Milea şi Bulevardul Timişoara.

Real Hypermarket România, prezent pe piaţa locală din anul 2006, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 2,35 miliarde lei, în creştere cu 92% faţă de anul anterior, când a raportat afaceri de 1,22 miliarde lei.

Reţeaua de hipermarketuri Real face parte din grupul german Metro şi are, în România, circa 7.600 de angajaţi şi numără în prezent 21 de unităţi, ultima fiind deschisă în aprilie 2009 la Constanţa, în urma unei investiţii de circa 20 milioane de euro.

Principalii competitori ai retailerului pe piaţa autohtonă a hipermarketurilor sunt Carrefour, Kaufland (Schward Group), Auchan, Cora (Louise Delhaize ) şi operatorul românesc al magazinelor Pic.