O bancă mare își schimbă agențiile. Arată uimitor

Este vorba de una dintre băncile care nu au mai operat de multă vreme schimbări substanţiale în ceea ce priveşte brandingul de agenţie sau chiar aparatura dedicată clienţilor (bancomate, aparate pentru operaţiuni multiple etc).

Noul model de agenţie Raiffeisen va utiliza un spaţiu generos şi va oferi servicii bancare complete, după cum transmite un comunicat al băncii.

 

“Agenţia, deschisă la mijlocul lunii septembrie, deserveşte toate segmentele de clienţi de la companii mari şi medii până la persoane fizice. Este primul pas pe care îl face Raiffeisen Bank spre generaţia viitoare de agenţii, bazată pe un concept nou de face banking, într-o formulă deschisă, transparentă şi inedită „de shoping mall”. Noua unitate bancară are fluxuri de lucru rapide într-un spaţiu deschis, cu un design modern şi îi invită pe clienţi la o interacţiune rapidă şi placută cu banca.”, transmite comunicatul.

 

Noul model de agenţie beneficiază de:

• o zona de autoservire 24 de ore din 24;

• ecrane cu informatii financiar bancare si anunturi de promovare, ecrane cu informaţii de reglementare,

birou electronic de informaţii;

• birouri deschise pentru consultanta;

• sala de intalniri pentru interactiuni private mai complexe;

• hub multifunctional (zona de” back office”) – care va fi utilizat de personal pentru pregatirea interctiunilor cu clientii.

 

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed