Ovidiu Miron

Ovidiu Miron arata pe site-ul basicmarketing.ro ca metroul este inima marketingului. El comenteaza ca nu are date in acest sens, dar se vede cu ochiul liber faptul ca in Bucuresti mai bine de un milion de oameni intra intr-o gura de metrou, merg cu metroul si apoi parasesc statia de metrou… Autorul raspunde la intrebarea: “De ce sa arunci banii pe fereastra? O statie de metrou a devenit un loc tot mai plin de reclame ale unor firme, posturi de radio sau oameni celebri. A ajuns precum un loc stradal comun si care da dovada de acelasi stil de abordare. Cat te-ar costa sa te promovezi in acest mod si ce ai obtine? Intrebarea este corecta. «Te-ar costa». Pentru ca in momentul in care realizezi ca investitia se transforma de fapt in cost, explicatiile pompoase cu «awareness-ul pe termen lung» sunt o mare vrajeala! O minciuna care te impinge tot mai mult spre buza falimentului”. El mai spune ca “adevarul e ca cine nu vinde, dispare! Si ii va fi greu sa revina vreodata daca nu va intelege acest lucru. Sigur, e important sa devii cunoscut. Dar poti deveni cunoscut si pentru «performanta» de a avea multi potentiali clienti interesati de oferta ta si carora nu prea le-ai vandut nimic!”. Miron mentioneaza ca “esenta mesajului este insa aceea ca marketingul se transforma intr-un ritm uluitor. Chiar si excluzand ignoranta advertisingului la amenintarea tot mai mare ce vine asupra sa, piata e plina de creduli care au impresia ca trebuie sa bage tot mai adanc mana in buzunar pentru a deveni «cunoscuti». Ca si cum asta ar reprezenta o garantie a succesului. Chiar si «artistii» din statiile de metrou vor trebuie sa isi schimbe «strategia».

basicmarketing.ro

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed