Plafar, ultima reţetă de făcut bani

0

Oricine intră, mai nou, în magazinele Plafar e invitat să viziteze raftul cu nutricosmetice (pro­duse de îngrijire a pielii aflate la graniţa dintre cosmetice şi supli­­men­te nutritive), până e servit. Şi nu de puţine ori cel care intrase cu gândul de a cumpăra o banală cremă cu extract de plante iese şi cu un produs Biocyte, un brand lider pe piaţa franceză de nutricosmetice şi recent introdus în oferta Plafar. În Japonia, SUA şi Europa Occidentală, această piaţă a ajuns deja la un miliard de dolari, iar până în 2017 ar trebui să depăşească patru miliarde de dolari, conform estimărilor Global Industry Analysts.

 

În România, lanţul Plafar – care numără în prezent 22 de magazine – este, deocamdată, singura reţea naturistă de retail care a început să vândă astfel de produse. Iar pentru directorul general Dorin Catană, nutricosmeticele nu sunt doar o miză pentru profit şi vânzări, ci şi de diferenţiere în piaţă. Ce vrea să spună cu asta? Citește articolul