Porsche a lansat oficial noul Cayenne în România

Noul Cayenne s-a lansat spre vânzare la nivel european pe 8 mai iar pe 12 mai, la showroom-ul din Bucureşti, au fost dezvăluite primele maşini. Varful de lance este Cayenne S Hybrid, prima maşină hibrid produsă de marca Porsche, noua generaţie de maşini pune accentul pe eficienţă, oferind o reducere a consumului de până la 23%, în comparaţie cu modele precedente.

Potrivit companiei, noul Cayenne a fost dezvoltat după principiul ”Porsche Intelligent Performance”, ceea ce se traduce prin mai multă putere cu un consum mai mic, dar şi prin reducerea emisiilor de dioxid de carbon cu până la 26%. Noua generaţie a maşinilor sport de teren Cayenne se remarcă prin faptul că îmbină eficienţa cu sportivitatea şi agilitatea tipice mărcii Porsche.

Trei din cele cinci versiuni – Cayenne, Cayenne Diesel şi Cayenne S Hybrid au rămas sub limita de consum de zece litri/100 km conform NEDC (New European Driving Cycle). Două versiuni- Cayenne Diesel, cu 195 g/km şi Cayenne S Hybrid, cu 193 g/km, rămân de asemenea sub limita de emisii de 200 grame CO2 pe kilometru.

Noua generaţie Cayenne vine în cinci versiuni

Cayenne– motor V6 de 3,6 litri, echipare opţională cu transmisia în opt trepte Tiptronic S, putere motor de 300 CP, reducere cu 20% a consumului până la 9,9 litri/100 km, în cazul echipării opţionale cu transmisia în opt trepte Tiptronic S, accelaraţie 0-100 km în 7,5 secunde (cu Tritonic S în 7,8 secunde), viteză maximă de 230 km/oră, emisii de CO2 de 263g/km, în cazul echipării cu Tiptonic S de 236 g/km.

Cayenne Diesel– motor V6 de 3 litri, transmisie în opt trepte Tiptronic S, 240 cai putere, acceleraţie 0-100 km/h în 7,8 secunde, viteză maximă de 218 km/h, consum scăzut cu 20% faţă de versiunile anterioare- de la 9,3 la 7,4 litri/100 km, emisii de CO2 de 195 g/km.

Cayenne S– motor V8 de 4,8 litri, transmisie în opt trepte Tiptronic S, cu o putere de 400 CP (faţă de 385 la modelul anterior), consum mai scăzut de carburant cu până la 23%, până la 10,5 litri/100 km, viteză maximă de 258 km/h, emisii CO2 de 245 g/km.

Cayenne S Hybrid– motor cu compresor V6 de trei litri, în paralel cu un motor electric; motor electric cu putere de 34 kW (47 CP) şi motor V6 supraalimentat – 333 CP. Cele două motoare generează împreună o putere maximă de 380 CP. În funcţie de condiţiile de condus, vehiculul îşi îndeplineşte funcţiile fie cu unul dintre cele două motoare, fie cu ambele.

Cayenne S Hybrid poate funcţiona în modul electric fără emisii poluante până la viteze de până la 60 km/h. Cu o acceleratie de la 0 la 100 de km/h in 6.5 secunde, modelul poate consuma doar 6.8 l/100 km; consum mediu de 8,2 litri/100 km, emisii CO2 de 193 g/km.

Cayenne Turbo– motor biturbo V8 de 4,8 litri, putere de 500 CP (368 kW), consum mediu de 11,5 litri/100 km conform NEDC, cu 23 % mai scăzut decât predecesorul său (14,9 litri/100 km), viteză maximă de 278 km/h, emisii de 270 g/km.

Reducerea semnificativă a consumului s-a realizat, printre altele, prin introducerea noii transmisii automate în opt trepte Tiptronic S, echipată cu funcţia Auto Start Stop– motorul este oprit automat atunci când maşina nu se poate deplasa, de exemplu când conducătorul aşteaptă la semafor sau traficul este blocat.

Cât costă ( preţuri fără TVA):

Cayenne – 50.353 euro;
Cayenne Diesel – 53.990 euro;
Cayenne S – 65.329 euro;
Cayenne S Hybrid – 70.464 euro;
Cayenne Turbo– 102.449 euro.

Citeşte şi

Porsche România estimează vânzări de peste 60 unităţi pentru noul Cayenne în 2010

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed