România participă la târgul internaţional de turism de la Londra. cu filme de promovare

România participă la târgul internaţional de turism de la Londra, care se desfăşoară în perioada 6-8 noiembrie, pavilionul naţional fiind gazda a 40 de co-expozanţi din rândul agenţiilor de turism, asociaţiilor, patronatelor şi organizaţiilor profesionale de profil. Sunt prezente, totodată, unele dintre cele mai active Organizaţii de Management al Destinaţiei (OMD), precum şi reprezentanţi ai autorităţilor publice locale, anunţă Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului (MEAT).

”Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului (MEAT) este prezent la târgul internaţional de turism „World Travel Market” (WTM) de la Londra, desfăşurat în format Business-to-Business (B2B), în perioada 6 – 8 noiembrie a.c. Pe lângă generarea de afaceri directe, această manifestare expoziţională cu tradiţie oferă o oportunitate importantă pentru promovarea destinaţiei turistice România. Pavilionul naţional, organizat de MEAT, este gazda a 40 de co-expozanţi din rândul agenţiilor de turism, asociaţiilor, patronatelor şi organizaţiilor profesionale de profil. Sunt prezente, totodată, unele dintre cele mai active Organizaţii de Management al Destinaţiei (OMD), precum şi reprezentanţi ai autorităţilor publice locale”, potrivit unui comunicat al ministerului.

Pe durata celor trei zile de manifestare expoziţională, fiecare co-expozant beneficiază de un spaţiu de întâlniri, amenajat special pentru o promovare eficientă în cadrul întâlnirilor B2B. De asemenea, standul României dispune de o zonă de conferinţe cu 16 locuri, unde vor fi susţinute 10 prezentări ce vor acoperi diverse aspecte ale ofertei locale, precum produsele de tip city break, serviciile SPA şi balneo sau turismul medical.

”WTM Londra reprezintă, totodată, locul ideal pentru prezentarea celor 8 filme de promovare a destinaţiei turistice România, realizate în colaborare cu producătorul britanic Charlie Ottley, cunoscut pentru documentarele sale „Wild Carpathia” şi „Flavours of Romania”. Astfel, în cadrul unui eveniment organizat în stand, la care vor fi invitaţi şi jurnalişti ai postului de televiziune BBC, va fi difuzată seria de videoclipuri care reflectă frumuseţea ţării noastre în toate cele patru anotimpuri, precum şi atractivitatea altor patru forme de turism specifice”, explică MEAT./

Prin intermediul schemei de ajutor de minimis aprobată prin Ordinul nr. 330/2023, cheltuielile operatorilor economici, prezenţi în standul României de la WTM Londra sunt acoperite în totalitate, în ceea ce priveşte taxa de participare, închirierea spaţiului şi personalizarea desk-urilor. De asemenea, MEAT suportă 50% din costurile de transport extern pentru câte un reprezentant al fiecărui operator economic, cu condiţia ca această sumă să nu depăşească 500 de euro, precum şi 50% din preţul primei nopţi de cazare, la nivelul baremelor stabilite pentru instituţiile publice.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri