România se va promova pe CNN, Euronews şi Eurosport

0

Campania urmăreşte promovarea brandului turistic naţional pe canalele internaţionale de televiziune în scopul creării unei imagini pozitive a României ca destinaţie turistică, al creşterii gradului de cunoaştere a ţării noastre pe plan internaţional şi al creşterii numărului de turişti, se arată într-un comunicat remis marţi de Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului.

Acţiunile de publicitate vor consta în difuzarea de spoturi publicitare de prezentare, pentru turismul în natură şi cel cultural, de 30 şi 20 de secunde, iar campania de promovare se va desfăşura pe o perioadă de 12 luni.

„Conceptul spoturilor subliniază valorile României, resursele unice incontestabile, avantajul competitiv de a se putea baza încă pe o natură în mare parte neatinsă şi «sănătoasă», o resursă rară şi valoroasă pentru viitorii vizitatori. Conceptul creativ al spoturilor pune în valoare moştenirea culturală românească, un mix bogat de influenţe istorice, autenticitate românească şi tradiţional”, potrivit reprezentanţilor MDRT.

Posturile de televiziune internaţionale au fost selectate în funcţie de audienţă, respectiv spectatori unici pe săptămână, în rândul persoanelor cu venituri peste medie care călătoresc în interes de afaceri si de plăcere, cel puţin şase călătorii pe an, conform datelor furnizate de European Media and Marketing Survey (EMS) pentru anul 2010.

Valoarea totală a campaniei de promovare este de 4,96 milioane euro cu TVA, fonduri europene nerambursabile, prin Programul Operaţional Regional 2007-2013 , operaţiunea „Crearea unei imagini pozitive a României ca destinaţie turistică prin definirea şi promovarea brandului turistic naţional”.

Compania câştigătoare a licitaţiei prin care s-au achiziţionat serviciile de publicitate este Media Investment Communication SRL.