Royal Cola intră pe piaţa locală a băuturilor răcoritoare

0
“Lansarea oficială a avut loc pe data de 4 iulie. Intenţionăm să plasăm produsul pe piaţa din România alături de brandurile mari existente deja. Astfel, ne-am propus ca în primul an al dezvoltării să aducem produsul în 15.000 de magazine la nivel naţional. Avantajul competitiv al RC Cola este faptul că, în România, băutura va avea aceeaşi calitate şi acelaşi gust ca în toate cele 60 de ţări în care este prezentă la nivel mondial, la preţuri cu 10-15% sub produsele Coke şi Pepsi de pe piaţă”, a declarat general managerul RC Cola International, Francis Lamprea.

De asemenea, potrivit reprezentantului Royal Cola, compania se va concentra iniţial pe brandul cola, urmând a dezvolta în viitor portofoliul şi pe alte categorii de băuturi răcoritoare.

RC Cola va fi distribuită în România prin compania GoodBev, care îşi propune să poziţioneze pe piaţa din România branduri de food&beverages la nivel internaţional, necunoscute încă de consumatorul român. Alte branduri dezvoltate în prezent în ţara noastră de către GoodBev sunt energizantul Boost Energy din Marea Britanie şi Jaffa Juice.

RC Cola a pornit pe piaţa din Statele Unite din 1905, iar în prezent portofoliul companiei numără nouă branduri de băuturi răcoritoare, cele mai cunoscute mărci non-cola din portofoliul companiei fiind Kick sau Upper10.