S-a vândut un mare centru comercial din Militari

Vânzarea s-a realizat la un preţ cu 9% mai mare decât valoarea de piaţă de la sfârşitul anului. Tranzacţia va fi finalizată până la sfârşitul trimestrului trei din 2018.

 

Vânzarea Militari Shopping Center face parte din noua strategie a Atrium de a-şi rebalansa portofoliul, atât geografic, spre Polonia şi Cehia, cât şi după clase de active, unde compania îşi propune să deţină jucători mai mari, care să domine piaţa în care activează.

 

Compania a anunţat recent că a vândut 19 proprietăţi, adică majoritatea din Ungaria şi ca a terminat repoziţionarea portofoliului din Cehia. La începutul lunii, Atrium a semnat un acord de vânzare a Atrium Saratov din Slovacia, pentru 10,3 milioane de euro, păstrând raportul de Ă9% faţă de valoarea de piaţă de la sfârşitul anului trecut.

 

După aceste vânzări, 81% din portofoliul Atrium va fi reprezentat de investiţiile din Polonia şi Cehia.

 

„Vânzarea Atrium Militari, singurul nostru activ din România, reprezintă un alt pas important în strategia noastră de reorientarea a portofoliului către retaileri de calitate înaltă şi centre de divertisment din zone urbane puternice”, a spus Liad Barzilai, CEO al Atrium Group.

 

 

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed