Sectiunea Press, cea mai vanata de romani la Cannes

0

Romania a inscris 43 de lucrari la Festivalul de Publicitate de la Cannes, provenind de la 13 agentii autohtone, cele mai multe inscrieri fiind la categoria Press (17). In clasamentul agentiilor conduce grupul Leo Burnett, cu 13 entry-uri, urmat de McCann Erickson, cu 8 inscrieri. “2007? Un an revolutionar: 43 de entry-uri la categorii variate (in sfarsit a dat roade pr-ul intensiv pe care l-am facut in favoarea Directului, Mediei Creative, outdoor-ului sau nisei radio). Aproape 60 de delegati – cu 20 mai multi decat anul trecut. O echipa de oameni de presa pasionati in mod autentic de comunicare, si un numar mult mai mic de indivizi deghizati in condeieri sau delegati, avand precisul scop de a face shopping sau turism festivalier, sub pretextul Cannes Lions”, a declarat Teodora Migdalovici, ambasadorul festivalului in Romania.In total la Cannes s-au inscris anul acesta aproximativ 25 700 de lucrari din 80 de tari, cu peste 3% mai mult fata de anul trecut.

Citeste mai mult