Smark organizează conferinţa Marketing Research 2010

Evenimentul va incude o zi de conferinţă şi două zile de workshop-uri cu acces limitat, evenimentul va avea ca teme aspecte ale cercetării de marketing în contextul actual: identificarea insight-urilor legate de consumator, măsurarea eficienţei comunicării, cercetarea văzută din perspectiva aplicabilităţii informaţiilor şi tehnici inovative în cercetare.

Urmând structura primei ediţii SMARK KnowHow Series, evenimentul debutează pe 26 noiembrie cu o conferinţă care cuprinde 5 secţiuni cu subiecte specifice. Următoarele zile vor fi dedicate aprofundării noţiunilor prezentate în cadrul conferintei în două workshop-uri separate, susţinute de invitaţii internaţionali ai evenimentului.

Printre vorbitorii invitaţi la eveniment se numără: Jan Callebaut, CEO – Why5Research şi fondator al instrumentului de cercetare motivaţională Censydiam, Matthew Dodd, Vice President Research & Analytics, Nielsen Online EMEA, Anthony Tasgal, POV Marketing & Research Consultancy, Raluca Oprescu, Insight Director – URSUS Breweries, Daniel Enescu, Director General – Daedalus Group. Vezi lista tuturor participanţilor.

În continuarea conferinţei, pe 27 noiembrie este programat workshop-ul cu acces limitat “Research is only relevant when it leads to action” susţinut de Jan Callebaut, CEO Why5Research. Fondatorul Censydiam va aprofunda modalităţile în care informaţiile provenite din rapoartele de cercetare pot fi transformate în acţiuni concrete în cadrul unei companii, fie în procesul de marketing, fie în cel de comunicare.

Pe 30 noiembrie, marketerii sunt invitaţi să participe la cel de-al doilea workshop al evenimentului, “Insightment: the complete guide to the “what” and “how” of Insight” – un workshop în care reputatul strateg Anthony Tasgal va prezenta în detaliu noţiunea de “insightment” cu ajutorul exerciţiilor practice ce au la bază teoria asupra insight-ului care utilizează elemente relevante din ştiinţă, artă şi teoria filmului.

În plus, în cadrul evenimentului va fi lansat oficial Best Research Tools 2010, primul ghid în cercetarea de piaţă adresat specialiştilor în marketing din România, un instrument util pentru marketeri în alegerea celor mai potrivite metodologii şi a celor mai recomandaţi furnizori de pe piaţa companiilor de cercetare din România. Ghidul va fi oferit gratuit tuturor participanţilor la acest eveniment, precum şi la celelalte conferinţe SMARK KnowHow Series.

Cei care doresc să participe la eveniment pot beneficia de ofertele speciale, disponibile în secţiunea de înscriere, prima dintre acestea fiind discount-ul de 20% pentru înscrierea până în data de 17 noiembrie.

SMARK KnowHow Series este un eveniment organizat cu sprijinul Rin Grand Hotel, Grafica şi Tipar, Casa de Traduceri. Parteneri media: IQads, Business Standard, Money Express, The Money Channel, MONEY.ro.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed