Câte zile libere este obligat să acorde angajatorul în cazul căsătoriei
Publicat la 26.08.2021, 09:47:21
Angajații beneficiază de mai multe zile libere în cazul unui an. Totodată, aici se mai adaugă și zilele libere pentru evenimente speciale. Câte zile libere este obligat să acorde angajatorul în cazul căsătoriei.
Conform Codului Muncii zilele libere de la stat ale unui angajat sunt următaorele:
-1 si 2 ianuarie;
- Vinerea Mare
- prima si a doua zi de Pasti;
- 1 mai;
- 1 iunie
- prima si a doua zi de Rusalii;
- Adormirea Maicii Domnului;
- 30 noiembrie, Sfantul Apostol Andrei cel Intai Chemat, Ocrotitorul Romaniei;
Newsletter zilnic money.ro
BET, curs valutar, știrea zilei — în 2 minute, înainte de 7:00.
Articole înrudite

Actualitate
Undă verde pentru motocicliști pe benzile de autobuz! Se schimbă și regula pentru mersul printre coloanele de mașini

Actualitate
Tot mai multe firme nu-și mai plătesc creditele garantate de stat. Cererile de plată către FNGCIMM au crescut de cinci ori

Actualitate
Nutella ”Fabricat în România”? Grupul italian Ferrero ridică o fabrică la Timișoara

Actualitate
România în care nu mai merită să fii sărac. Dar nici bogat nu e chiar simplu să fii

Actualitate
