money.ro
🔔 Alerte
ActualitateCristina Popovici

Câte zile libere este obligat să acorde angajatorul în cazul căsătoriei

Publicat la 26.08.2021, 09:47:21

Distribuie:WhatsAppFacebookX
Câte zile libere este obligat să acorde angajatorul în cazul căsătoriei
Urmărește money.ro pe Google News
Angajații beneficiază de mai multe zile libere în cazul unui an. Totodată, aici se mai adaugă și zilele libere pentru evenimente speciale. Câte zile libere este obligat să acorde angajatorul în cazul căsătoriei. Conform Codului Muncii zilele libere de la stat ale unui angajat sunt următaorele: -1 si 2 ianuarie; - Vinerea Mare - prima si a doua zi de Pasti; - 1 mai; - 1 iunie - prima si a doua zi de Rusalii; - Adormirea Maicii Domnului; - 30 noiembrie, Sfantul Apostol Andrei cel Intai Chemat, Ocrotitorul Romaniei;

Câte zile libere este obligat să acorde angajatorul în cazul căsătoriei

În cazul în care un angajat să căsătorește, aici lucrurile sunt diferite. Angajatorul este obligat să ofere salariatului 5 zile libere. Pe de altă parte, dacă este vorba despre căsătoria unui copil al angajatului, angajatorul este obligat să ofere două zile libere.

Newsletter zilnic money.ro

BET, curs valutar, știrea zilei — în 2 minute, înainte de 7:00.

Urmărește pe Google NewsAdaugă ca sursă preferată

Articole înrudite