Aceste prevederi fac parte dintr-un proiect care a primit miercuri aviz favorabil din partea Comisiei pentru ocuparea forţei de muncă din Parlamentul European.
Documentul, care oferă mai multe drepturi mamelor, a fost propus Comisiei pentru ocuparea forţei de muncă de către eurodeputatul român Rovana Plumb. Potrivit acestui act, durata concediului de maternitate a fost extinsă de la 14 la 18 săptămâni. Salariatelor aflate în concediu li se va plăti salariul integral.
Citeste materialul integral pe Realitatea.net
Concediul de maternitate ar putea fi prelungit până la 18 săptămâni
Publicat la 28.01.2010, 08:20:14
Newsletter zilnic money.ro
BET, curs valutar, știrea zilei — în 2 minute, înainte de 7:00.
Articole înrudite
Actualitate
Citatul zilei, 8 octombrie 2026: Fii orientat spre țintă, nu spre ego

Actualitate
Energia tranzacționată s-a scumpit cu 41% după opririle reactoarelor de la Cernavodă

Actualitate
Furnizorii de semnături electronice au depășit 200 de milioane de lei în afaceri, după extinderea obligațiilor fiscale digitale

Actualitate
Cum pregătești casa pentru iarnă fără să cheltuiești o avere

Actualitate
