Contribuţii obligatorii pentru cei fără venituri
Publicat la 10.09.2015, 06:19:40
Măsura se va aplica din 2016, iar în condiţiile în care salariul minim va fi majorat în două etape pentru a ajunge la 1.200 de lei la mijlocul lui 2016, contribuţia pentru anul viitor ar ajunge la 767 de lei.
Sunt exceptaţi de la plată minorii, studenţii de până la 26 de ani sau persoanele care au în familie un angajat.
Codul fiscal prevede că persoanele fără venituri trebuie să se înregistreze la Fisc şi să depună o declaraţie pentru a li se emite o decizie de plată. Contribuţia ar urma să fie achitată trimestrial.
mai multe, pe DIGI24
Newsletter zilnic money.ro
BET, curs valutar, știrea zilei — în 2 minute, înainte de 7:00.
Articole înrudite
Piețe financiare
Cursul BNR valabil azi: euro la 5.3501 lei, franc la 5.7355 lei

Piețe financiare
Ușoară corecție pe bursă după începutul excelent de săptămână

Piețe financiare
Investitorii români reduc expunerea pe giganții tehnologici. Pariul pe AI, înlocuit cu energie, cipuri și infrastructură
Piețe financiare
Curs BNR valabil 8 octombrie 2026: 1 euro = 5.3501 lei. Leul câștigă ușor teren
Piețe financiare
