Declaraţiile de TVA: 25 februarie este termenul limită de depunere
Publicat la 07.01.2008, 13:28:11
Formularele declaraţiilor informative trebuie depuse în format electronic, la registratura autorităţilor fiscale sau la poştă, prin scrisoare recomandată, până pe 25 februarie. Potrivit legislaţiei în vigoare, persoanele impozabile înregistrate în scopuri de TVA, care au realizat o cifră de afaceri de până la 10.000 euro, trebuie să transmită valoarea livrărilor de bunuri şi prestărilor de servicii efectuate către persoane înregistrate şi către persoane neînregistrate, inclusiv taxa pe valoarea adăugată.
Potrivit comunicatului transmis de ANAF, pentru firmele scutite, statul român trebuie să calculeze o compensare pozitivă la baza de TVA pentru resursa proprie. Persoanele impozabile neînregistrate în scopuri de TVA, care au realizat o cifră de afaceri cuprinsă între 10.000 euro şi 35.000 euro, trebuie să transmită valoarea livrărilor de bunuri, a prestărilor de servicii şi achiziţiilor efectuate către persoane înregistrate şi către persoane neînregistrate.
Acest articol nu reprezintă consultanță financiară.
Newsletter zilnic money.ro
BET, curs valutar, știrea zilei — în 2 minute, înainte de 7:00.
Articole înrudite

Piețe financiare
Aurul sfidează dobânzile: de ce băncile centrale continuă să cumpere metalul prețios
Piețe financiare
Cursul BNR valabil azi: euro la 5.3306 lei, franc la 5.7358 lei

Piețe financiare
BREAKING. Bursa de la București explodează luni: BET urcă peste 4%, iar Cris-Tim câștigă aproape 15%
Piețe financiare
Curs BNR valabil 6 octombrie 2026: Euro scade la 5.3306 lei. Leul se apreciază

Piețe financiare
