O nouă campanie de notificări a Fiscului vizează sediile de firme: Consecințele pot fi grave, până la faliment
Publicat la 04.03.2016, 10:39:22
Cele patru noi situații în care Fiscul poate să inactiveze o companie, prevăzute de Codul de procedură fiscală, intrat în vigoare în 2016, sunt deja transpuse în practică. Specialiștii în fiscalitate și contabilii spun că, din februarie, are loc o campanie de notificare a firmelor, fiind vizate: inactivitatea temporară înscrisă la registrul comerțului, durata de funcționare a societății expirată, lipsa organelor statutare, durata deținerii spațiului cu destinația de sediu social expirată. Până în 2016, erau prevăzute trei cazuri – care rămân valabile – în care firmele putea fi inactivate: nedepunerea niciunei declarații fiscale într-un semestru (formularele 100, 112, 101, 300, 301, 390), sustragerea de la control prin declararea unui domiciliu fiscal neidentificabil și nefuncționarea la domiciliul fiscal declarat.
mai multe, pe profit.ro
Newsletter zilnic money.ro
BET, curs valutar, știrea zilei — în 2 minute, înainte de 7:00.
Articole înrudite

Piețe financiare
Ușoară corecție pe bursă după începutul excelent de săptămână

Piețe financiare
Investitorii români reduc expunerea pe giganții tehnologici. Pariul pe AI, înlocuit cu energie, cipuri și infrastructură
Piețe financiare
Curs BNR valabil 8 octombrie 2026: 1 euro = 5.3501 lei. Leul câștigă ușor teren
Piețe financiare
Cursul BNR valabil azi: euro la 5.3527 lei, franc la 5.7285 lei

Piețe financiare
