Oferta Guvernului care va afecta toți angajații din țară: unele salarii vor fi înghețate pentru ca altele să crească
Publicat la 04.04.2016, 04:09:38
Diferențiată pe sectoare de activitate, creșterea salarială este cuprinsă între 1% și 42%. Majorarea va fi aplicată într-un interval de 4 ani, până în 2020 inclusiv.
Începând cu 1 mai anul acesta, salariul minim va urca la 1.250 de lei, în baza unei hotărâri deja aprobate de Guvern.
mai multe, pe PROFIT.RO
Acest articol nu reprezintă consultanță financiară.
Newsletter zilnic money.ro
BET, curs valutar, știrea zilei — în 2 minute, înainte de 7:00.
Articole înrudite

Piețe financiare
Aurul sfidează dobânzile: de ce băncile centrale continuă să cumpere metalul prețios
Piețe financiare
Cursul BNR valabil azi: euro la 5.3306 lei, franc la 5.7358 lei

Piețe financiare
BREAKING. Bursa de la București explodează luni: BET urcă peste 4%, iar Cris-Tim câștigă aproape 15%
Piețe financiare
Curs BNR valabil 6 octombrie 2026: Euro scade la 5.3306 lei. Leul se apreciază

Piețe financiare
