Plătitorii taxei auto îşi pot înmatricula maşinile fără să mai ia în calcul taxa de poluare
Publicat la 04.07.2008, 17:42:11
Ministerul Economiei şi Finanţelor (MEF) şi Ministerul Mediului şi Dezvoltării Durabile au semnat, vineri, un ordin comun prin care persoanele care au plătit taxa auto până la finalul lunii iunie îşi pot înmatricula maşinile fără actualizarea taxei şi îşi pot recupera o parte din această taxă.
"Contribuabilii care au achitat până la 30 iunie 2008 inclusiv, taxa specială pentru autoturisme şi autovehicule reglementată de prevederile art. 2141- 2143 din Legea 571/2003, privind Codul Fiscal, pot depune după data de 01 iulie 2008, la organele competente, documentaţia în vederea înmatriculării autovehiculelor, fără a fi obligaţi să actualizeze taxa conform Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului (OUG) nr.50/2008 privind instituirea taxei pe poluare pentru autovehicule", se arată într-un comunicat transmis, vineri, de MEF.
Sursa: NewsIn
Acest articol nu reprezintă consultanță financiară.
Newsletter zilnic money.ro
BET, curs valutar, știrea zilei — în 2 minute, înainte de 7:00.
Articole înrudite

Actualitate
Românii au strâns cureaua: comerțul scade cu 5% în primele opt luni

Actualitate
Probleme mari la Dacia: producția se oprește patru zile, iar compania pregătește un nou val de plecări voluntare

Actualitate
Afacerea de 5,6 milioane de lei a socrului lui Călin Georgescu, audiat de DIICOT
Actualitate
Citatul zilei, 6 octombrie 2026: Nu durata contează, ci cât de real e procesul

Actualitate
