money.ro
🔔 Alerte
Piețe financiaremoney.ro

Salariul minim, 540 de lei

Publicat la 30.09.2008, 21:00:00

Distribuie:WhatsAppFacebookX
Salariul minim, 540 de lei
Urmărește money.ro pe Google News

 Salariul minim pe economie se majoreaza, incepand de astazi, la 540 de lei (150 de euro), pentru un program complet de 170 de ore de munca pe luna. Guvernul a aprobat, la inceputul lunii septembrie, in urma discutiilor cu partenerii sociali, ca salariul minim sa se majoreze la 600 de lei, de la 1 ianuarie 2009. Valoarea salariului minim pe economie a fost stabilita printr-un acord semnat de confederatiile sindicale si patronale in 25 iulie. Potrivit acordului, salariul minim garantat in plata ar urma sa creasca cu peste o suta de lei pe an, astfel incat salariul minim va ajunge in 2010 la 730 de lei, la 860 de lei in 2011, la 1.030 de lei in 2012, iar in 2013 - la 1.190 de lei. In ultimul an pentru care acordul semnat este valabil - 2014 - venitul minim trebuie sa atinga 50% din cel mediu, ajungand la o suma de 1.325 lei. In primele noua luni ale anului, salariul minim pe economie a fost de 500 de lei. (S.C.)

Newsletter zilnic money.ro

BET, curs valutar, știrea zilei — în 2 minute, înainte de 7:00.

Urmărește pe Google NewsAdaugă ca sursă preferată

Articole înrudite