SUBWAY lansează în România un produs extrem de popular în America

Rotisserie Style Chicken este disponibil în restaurantele Subway în varianta de 15 cm şi 30 cm Sub, wrap sau salată. Atunci când ţi-e poftă de carne suculentă, plină de savoare, alege Rotisserie!” Este îndemnul pe care Subway îl adresează clienţilor săi. Oferta este valabilă pentru o perioadă limitată doar în restaurantele participante. SUB-ul lansat în aprilie răspunde cererii clienţilor pentru o masă consistentă, dar specială, printr-un gust original şi deosebit, diferit prin bogăţia de condimente.

 

Produsele pe bază de pui, marca Subway, precum Puiul Teriyaki, se clasează şi în 2017 pe poziţii fruntaşe în clasamentul preferinţelor românilor. Alături de Falafel, sandwhich-ul cu Pui Teriakyi rămâne cel mai vândut produs Subway în România. Cele două sunt urmate de SUB Picant Italian, Ton şi  BMT.

 

SUBWAY® a intrat pe piaţa din România în 2011, deschizând primul restaurant în aprilie 2012 şi ajungând în prezent la 39 de restaurante. Succesul Subway este consolidat de un model de business solid, implementat de Frederick „Fred” DeLuca în urmă cu 49 de ani. Modelul de afaceri a fost creat în jurul unor aspecte esenţiale precum: prospeţimea celor mai bune ingrediente, crearea şi servirea celor mai gustoase sandvişuri din lume chiar în faţa clientului, respectând cele mai inalte niveluri de calitate.

 

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed