TAROM cumpără BLUE AIR? Deocamdată s-a semnat un acord

Blue Air a semnat un acord cu Tarom care va permite companiei private să-şi extindă reţeaua operaţională în Europa, Orientul Mijlociu și Nordul Africii. Prin acest acord, pasagerii care călătoresc pe un itinerariu compus din segmente Blue Air şi Tarom vor primi bilete de călătorie doar când pleacă în călătorie. Nu va mai fi astfel nevoie ca aceştia să efectueze procesul de check-in în punctul de conexiune.

 

„Această cooperare era aşteptată de piaţă, denotă cele câteva sute de bilete vândute în primele zile. Cu siguranţă, noile destinaţii astfel deservite de ambele companii vor duce la creşterea performanţelor economice pentru ambele companii aeriene”, a spus directorul commercial al Blue Air, Tudor Constantinescu, potrivit digi24.ro.

 

Aceast acord scoate la lumină o intenție ascunsă a statului român și anume încercarea de a achiziționa compania low-cost. Werner Wolff, directorul proaspăt dat afară de la Tarom de către ministrul Răzvan Cuc, declara în luna septembrie, într-un interviu acordat Airways Magazine, despre reînceperea zborurilor lung-curier, venirea unor aeronave widebody în flotă, schimbarea A318 cu Airbus A220, o posibilă fuziune cu Blue Air și rolul Tarom în alianța SkyTeam.

 

“Tarom este și va rămâne o companie românească”, a declarat Wolf. Întrebat de o posibilă  fuziune Tarom – Blue Air, fostul director nu a exclus acest lucru, precizând doar că “Blue Air nu ne va cumpără pe noi, dar asta nu este un subiect de discuție acum”.

 

Jurnalistul PRO TV Vitalie Cojocari a scris pe Facebook că Guvernul României analizează achiziționarea Blue Air și a pregătit un act normativ în acest sens.

 

Informația a fost făcută publică pe Facebook, de Vitalie Cojocari: „Întrerupem dezbaterile de pe Facebook pentru o informație despre aviația românească! Tarom, dar mai ales Guvernul României, analizează achiziționarea Blue Air. În acest sens a fost pregătit și un act normativ, care este deocamdată secret.

 

”Informațiile mi-au fost furnizate de o sursă apropiată discuțiilor guvernamentale.
Dacă s-ar lua această decizie, compania aeriană națională ar avea o divizie Low Cost, după modelul celor mai mari companii aeriene europene. Deocamdată lucrurile sunt la etapa de planuri așternute pe hârtie. Decizia este departe de a fi luată. Între timp, Blue Air se apropie tot mai mult de Tarom. Blue Air a anunțat printr-un comunicat că a semnat un nou acord cu TAROM. În baza acestuia, își extinde rețeaua operațională și prezența în Europa, Orientul Mijlociu și Nordul Africii”, a spus Cojocari.

 

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed