Un MALL se laudă că a creat ”antidotul” pentru cumpărăturile online

PGGM şi Redevco, ambele cu sediul în Amsterdam, vor să îşi construiască un portofoliu de 5-8 destinaţii europene de shopping, cu un mix echilibrat de branduri, restaurante şi zonă de entertainment, pentru a putea supravieţui în era digitală.

 

Noul pariu, numit Urban Retail Ventures, deja şi-a securizat o primă locaţie: Promenade Saint-Catherine din Bordeaux, Franţa, care a fost dezvoltat de Redevco şi transferat afacerii ca parte din deal.

 

”Cumpărăturile într-un spaţiu fizic trebuie fie să aducă ceva diferit, fie să fie complementate puternic de online. Dacă nu îndeplineşte una dintre cele două condiţii, nu va supravieţui”, a spus Andrew Vaughan, CEO al Redevco, care gestionează proprietăţi de retail din Europa de aproximativ 7,5 miliarde de euro.

 

Datorită uşurinţei, vitezei şi costurilor, cumpărăturile online au reuşit să aibă un impact major asupra comerţului tradiţional şi a modului în care acesta este organizat. Proprietarii de magazine şi retailerii sunt forţaţi să îşi regândească designul, locaţiile şi ceea ce motivează consumatorii să le viziteze magazinele.

 

 

Promenade Sainte-Catherine, care a fost deschis în 2015, este cum arată ”viitorul retailului”, potrivit lui Vaughan. Redevco a convertit un fost sit industrial din Bordeaux într-un spaţiu deschis de 19.000 de metri pătraţi, un centru comercial care găzduieşte chiriaşi precum Lego Concept Store, JD Sports, C&A sau Stradivarius.

Ideea este ca atât rezidenţii, cât şi turiştii care vizitează site-urile istorice din Bordeaux şi viile din apropiere, să meargă acolo să petreacă timp ziua, nu neapărat doar să cumpere. Clienţii au la dispoziţie o gamă variată de restaurnate, inclusiv  La Tagliatella, un restaurant italian, Sorbet d’Amour, un magazin de deserturi, sau Matsuri, un restaurant japonez.

”Vrem să investim în retail, dar clienţii trebuie să aibă de unde alege când vine vorba de mâncare şi distracţie”, a spus Mathieu Elshout, un director la PGGM.

Urban Retail Ventures va alege noile locaţii pe baza unui sistem de ranking pe care Redevco l-a dezvoltat prin analizarea a 825 de oraşe europene din 25 de ţări. Fiecare locaţie a primit un scor pe baza unor statistici de şomaj, rata de creştere, venit sau chiar şi factori ”soft”, cum ar fi existenţa unor puncte istorice de interes.

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed