Un moldovean a rămas să se bată singur cu turcii pentru primii kilometri istorici de autostradă din Moldova

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii (CNAIR) a anunţat în februarie că a primit patru oferte pentru construirea Centurii Bacău.

 

Luna trecută, doi dintre cei patru participanţi au depus contestaţie la Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor (CNSC). Mai exact, asocierea reprezentată de Telor Invest, care include şi o firmă de-a omului de afaceri Costel Căşuneanu, şi cea a botoşănenilor de la Tehnic Asist. Prima asociere contesta decalificarea ofertei sale iar cea de-a doua solicita reevaluarea ofertei sale, fiind nemuţumită de punctajul obţinut la evaluarea tehnică.

 

Pe 4 iulie, CNSC a respins contestaţia Telor Invest ca inadmisibilă, „pentru neconstituirea cauțiunii conform prevederilor legale”, iar Tehnic Asist renunţase deja la contestaţie.

 

Astfel, în lupta pentru construirea Centurii Bacău au mai rămas cu şanse mari de câştig ceilalţi doi participanţi: firmele omului de afaceri Dorin Umbrărescu şi asocierea turco-română Ictas Insaat – Tancrad.

 

Centura Bacăului va avea trei sectoare:

– Sectorul 1: legătura rutiera DN 2 (sudul Bacăului) cu DN 2 (nordul  Bacăului), în lungime de 20,180 km, sector ce se suprapune cu viitoarea Autostradă Moldova, între km 2 + 413 și km 18 + 682;

– Sectorul 2: legătura rutieră de la nord de Bacău, între DN 15 și DN 2, în lungime de 3,160 km;

– Sectorul 3: legătura rutieră de la sud de Bacău, între DN 2 și DN 11, în lungime de 7,360 km.

 

 

Articolul integral pe ECONOMICA.NET.

 

 

 

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed