Un nou retailer de modă vine în România

Tally Weijl a deschis primul său magazin în urmă cu aproape trei decenii în Fribourg, Elveţia, iar în 1997 antre­prenoarea Tally Elfassi-Weijl şi partenerul său de afaceri Beat Grü­ring au decis să „exporte“ brandul întâi pe piaţa din Germania.

 

 

Lanţul elveţian este unul dintre jucătorii importanţi din industria globală de fashion care s-au lăsat aşteptaţi în România, fiind, până nu demult, unul dintre marii absenţi ai pieţei locale, alături de nume precum Primark, Uterque, Cos, Banana Republic, Uniqlo, TopShop, Forever 21 sau Urban Outfiters.

 

 

În urmă cu aproximativ o lună însă, potrivit informaţiilor din piaţă, Tally Weijl a decis să testeze România, unde, anual, se cheltuiesc 1,6 miliarde de euro pe haine şi pantofi şi unde brandul se vindea anterior doar online prin intermediul unor magazine multibrand precum Kurtmann din Sibiu.

 

 

Odată prezent şi în mod fizic pe piaţa locală de modă, Tally Weijl ar trebui să îşi împartă clientela cu nume precum H&M, Bershka, Stradivarius sau C&A, cu toate că, cel puţin la nivel teoretic, Tally Weijl se pozi­ţio­nează pe seg­mentul mediu al industriei de fashion.

 

 

Articolul integral pe zf.ro

 

 

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed