Vânzările auto în clasa premium sunt dominate de nemţi. Dar cine ia partea leului?

În luna iulie datele Direcţiei Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor (DRPCIV) arată că liderul pieţei premium este Audi cu 197 unităţi vândute. BMW ocupă locul al doilea cu 183 maşini comercializate şi Mercedes-Benz urcă pe podium cu cu 172 autoturisme vândute pe piaţa locală.

 

Volvo a reuşit să vândă 41 unităţi cu mult peste cele 5 exemplare Saab care şi-au găsit cumpărători. Jaguar a fost ales şapte clienţi şi Lexus a reuşit să vândă 9 unităţi.

 

BMW domină clasa premium

 

Datele cumulate ale vânzărilor în perioada ianuarie-iulie 2012 schimbă însă podiumul din clasa premium. BMW conduce detaşat cu cu 1279 unităţi, urmat de Audi cu 1058 autoturisme comercializate şi Mercedes-Benz cu 1005 maşini vândute pe piaţa locală în primele şapte luni.

 

Vânzările cumulate ale celor trei firme premium germane ating cifra de 3342 unităţi. În termeni practici Audi, BMW şi Mercedes-Benz înving detaşat la vânzări în primele şapte luni din 2012 brand-uri de volum precum Peugeot (870 unităţi), Fiat ( 643 unităţi) sau Kia (496 unităţi).

 

Vânzări mai bune faţă de 2011

 

Audi a reuşit să vândă pe piaţa locală anul trecut în 752 unităţi. În primele şapte luni din acest an a vândut 1058 unităţi – cu 40,69% mai mult decât cifrele înregistrate la nivelul întregului an 2011.

 

Bmw reuşeşte o creştere de 37,38% – 931 unităţi vândute în 2011 şi în primele şapte luni reuşind să vândă 1279 unităţi.

 

Mercedes-Benz a fost ales în 2011 pe piaţa locală de 876 clienţi şi reuşeşte în primele şapte luni din 2012 sa obţină o creştere de 15,92% atingând cifra de 1005 autoturisme vândute.

 

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed