AcasăEconomieAutoVânzările Chevrolet Europe în creştere cu 14 procente în T1

Vânzările Chevrolet Europe în creştere cu 14 procente în T1

În România, în primul trimestru al acestui an, Chevrolet a vândut 614 unităţi.
În martie 2010 vânzările Chevrolet România (369 unităţi) au crescut cu 7.26% faţă de martie 2009.  

“Estimăm că în primul trimestru al lui 2010 piaţa scade cu aproximativ 40% faţă de primul trimestru al lui 2009.  În aceste condiţii Chevrolet estimează pentru primele 3 luni din 2010 o cotă de piaţă de 3.1% (peste cea a lui Chevrolet Europa) şi o creştere de 1.14% faţă de cea a primului trimestrului 2009” spune directorul reprezentanţei Chevrolet România, Cătălin Manta.

În primul trimestru al anului 2010, numărul de înmatriculări de autovehicule Chevrolet în Danemarca a crescut de peste trei ori (+366%), vânzările din Portugalia şi Grecia au sporit de peste două ori (+113 sau +104 procente), iar cifrele de vânzări au crescut cu 60 de procente în Turcia, cu 68 de procente în Spania şi cu 26 de procente în Marea Britanie comparativ cu primele trei luni ale anului trecut. Creşteri substanţiale în ceea ce priveşte volumul de vânzări au fost înregistrate şi în Olanda (+58%), Elveţia (+47%) şi Austria (+38%).

În primul trimestru al anului 2010, cele mai importante cinci pieţe Chevrolet, din punct de vedere al vânzărilor, au fost Rusia (20.539 de autovehicule), aici înregistrându-se o reducere de 24 de procente, Italia (10.717 autovehicule), Spania (6.455 de autovehicule), Germania (5.822 de autovehicule) şi Marea Britanie (4.341 de autovehicule).  Chevrolet continuă să fie cea mai bine vândută marcă străină din Rusia, cu o cotă de piaţă de 7 procente.

Vânzări pe modele

În primele trei luni ale anului 2010, Chevrolet a vândut 18.617 unităţi în cadrul segmentului mini (Spark şi Matiz), 17.281 de autovehicule din clasa mică (Aveo şi Kalos) şi 25.825 de autovehicule compacte (Cruze, Lacetti şi Nubira).

Chevrolet este marca cu cele mai bune vânzări dintre toate mărcile deţinute de General Motors, reprezentând aproape 50 de procente din vânzările globale ale companiei.  În 2010, se estimează ca peste 50 de procente din vânzările totale Chevrolet vor fi înregistrate în afara SUA.

Ultimele Articole